Wpisy

Fotograficznie: Cieszyn wiosennie


Wiosna się kończy, za kilka dni będziemy mieli astronomiczne lato. Znalazłam trochę zdjęć, które zrobiłam w kwietniu w Cieszynie. Spędziłam wtedy w Polsce dwa tygodnie. W Cieszynie odbywał się XV. Przegląd Filmowy Kino na Granicy, a kilka słonecznych dni pozwoliło mi w pełni nacieszyć się pobytem w domu. Po raz trzeci byłam wolontariuszką Telewizji KnG. Na zdjęciach możecie zobaczyć kulisy naszej pracy. O samym Kinie nie będę się rozpisywać, możecie przeczytać relacje na blogu u Kasi i Jacka. Poza zdjęciami z Przeglądu dodaję kilka ujęć cieszyńskiej wiosny.


W czasie KnG przeprowadziliśmy wywiad między innymi z Maciejem Stuhrem. Pan Maciek zgodził się na nasz szalony pomysł. Wsiadł do mojej czerwonej strzały i zabrał Zdzicha łapiącego stopa. Wartość samochodu w ten sposób wzrosła o 300% :D


W czasie trwania KnG mój dom po raz kolejny zamienił się w noclegownię. Uwielbiam te momenty, kiedy przestaję ogarniać kto już wrócił do domu, kto jeszcze jest na mieście, a kto dopiero wychodzi. Kiedy zaczyna brakować jajek na jajecznicę, chleba i (po królewsku) jemy ciastka. Kiedy robi się kolejka do łazienki, ciągle słychać śmiechy, rozmowy, jest wesoło. Pozdrawiam całą ekipę z poniższego zdjęcia i zapraszam (wcześniej niż) za rok :))


Poniższe zdjęcia są bodajże z 2009 roku, ale chętnie do nich wracam, zwłaszcza, że Cieszynianka wiosenna i magnolie są naszą cieszyńską wizytówką :) Magnolie, które ozdabiają miasto, rosną w wielu miejscach. Jest nawet specjalny szlak magnolii, którego śladem w wiosenne popołudnia podążają nie tylko mieszkańcy Cieszyna, ale także turyści odwiedzający ten kraniec Polski.

3 komentarze:

  1. Ja się już wprosiłam wcześniej niż za rok;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za polecenie... magnolie kolejny raz przegapiłem, uwielbiam Cieszyn, do zobaczenia za rok, może...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety deszcz w czasie i po KnG sprawił, że nie mogliśmy się zbyt długo cieszyć magnoliami. Do zobaczenia! :)

      Usuń